V minulém článku jsme informovali o základních výhodách elektronických cenovek. Tím ale výčet přínosů nekončí.
Elektronické cenovky umožňují okamžitou změnu designu cenovky u novinek, akčního zboží apod. Vždy je zaručena jednotnost a „čistý“ vzhled.
Technologie elektronických cenovek umožňuje využití čárových a QR kódů.
Jestliže prodejce provozuje více prodejen, může z jednoho místa měnit ceny ve všech prodejnách tak, aby byly všude stejné ceny, nebo může volit různé ceny pro jednotlivé prodejny – vždy z jednoho centrálního místa a se zárukou, že cena na regále bude stejná jako u pokladny.
Propojením elektronických cenovek s příslušnou aplikací se nabízí řada dalších možností od jednoduchého vyhledání konkrétního produktu v prodejně přes poskytování personalizovaných informací až po zobrazování reklamy a marketingových sdělení. Další možností je propojení aplikace s věrnostním systémem a tímto způsobem komunikovat se zákazníkem přímo v prodejně, kde se nejčastěji rozhoduje o nákupu konkrétního produktu.
Elektronické cenovky díky rychlému vývoji budou stále více šetřit práci obchodníkům a usnadňovat nakupování zákazníkům. Je zřejmé, že tímto typem cenovek bude vybaveno stále více obchodů.