26 června

Moderní pokladna podporuje prodej

Cílem každého prodávajícího je nejen získat nové nakupující, ale zejména udržet si své zákazníky a přimět je k větším nákupům. Cestou je poskytování jasných a rychlých informací zákazníkovi.

Současným trendem obchodů je digitalizace. Pokladny již neslouží pouze k účtování zboží. Je zcela běžné propojení pokladních systémů se skladovým hospodářstvím a objednávkovým systémem. Pokladny mohou nejen usnadnit a urychlit obchodování, ale mohou sloužit jako zdroj důležitých a rychlých informací pro zákazníky. Díky stále se zdokonalujícímu softwaru a možnosti propojení s různými periferiemi se stávají pokladní systémy informačním místem pro zákazníky. Rozšíření komunikačních možností se zákazníky přináší současný rozvoj věrnostních programů.

Při pořizování nového pokladního systému se vyplatí přemýšlet dopředu. Řešením je otevřený pokladní systém, který lze propojit s ostatními firemními programy a databázemi a který umožňuje rozšiřování o další periferie. Otevřený pokladní systém je cestou k udržení kroku s moderními trendy v obchodě při nižších nákladech.


Podobné články