Jestliže se vás letos začne týkat elektronická evidence tržeb (EET), měli byste už pomalu přemýšlet nad výběrem vhodného zařízení a softwaru pro evidenci. Pokud máte jen malou firmu a obrat v desítkách položek za den, tak je pro vás vhodný mobilní telefon či tablet nebo kompaktní jednoúčelové zařízení. Na těchto zařízeních pohodlně spustíte pokladní systém miniPOS, který vám evidenci výrazně usnadní.
Chytrá pokladna pro okamžité použití
Chytrá pokladna miniPOS je ihned po instalaci připravena k použití. Jakmile budete muset začít své tržby evidovat, tak už není potřeba na nic čekat. Jiné pokladní systémy jsou často příliš složité. Zde je vše jednoduché a intuitivní. Pokud byste si ale i tak s ovládáním nevěděli rady, můžete se obrátit na podporu přímo na oficiálních webových stránkách.
Tato pokladna má mnoho praktických funkcí. Přináší vám například výčetku hotovosti, která za vás spočítá všechny drobné. Eviduje prodeje za směnu nebo si rozumí také s platbami v cizí měně – nevadí tedy, když vám zákazník namísto v korunách zaplatí třeba v eurech.
Pokladna zároveň spočítá, kolik přesně máte zákazníkovi vrátit a vytiskne pro něj účtenku. Napojení na mobilní tiskárnu účtenek je zde také samozřejmostí. Tento pokladní systém neslouží k pouhému evidování vašich tržeb, ale nabízí i různé statistiky a další funkce, které při svém podnikání jistě využijete.
Systém pro EET, který nadchne každého
Jestliže vlastníte pouze malý provoz – bar, restauraci nebo třeba penzion – tak se tento systém na míru přizpůsobí vašim požadavků a splní vaše očekávání. Je rychlý a evidenci tržeb dokáže výrazně zjednodušit. Nakonec ani nebudete vědět, že vám přibyly nějaké starosti.