Internetová stránka, prostřednictvím které zákazníci mohli anonymně informovat Finanční správu, ve kterém restauračním či ubytovacím zařízení neobdrželi účtenku s údaji o elektronické evidenci, byl zrušen.
Zároveň se spuštěním první vlny elektronické evidence tržeb v České republice Finanční správa spustila web pro možnost nahlášení udání o neobdržené účtence z EET. Součástí webu byl návod, jak je možné nahlásit nevydanou účtenku a formulář, který oznamovateli maximálně usnadnil odeslání stížnosti. Stěžovatel se nemusel ani nijak identifikovat – stížnost byla zcela anonymní. Za dobu trvání tohoto webu (něco málo přes měsíc) bylo jeho prostřednictvím odesláno více než 2000 oznámení o nevydané účtence.
Stále funkční je ale web, prostřednictvím kterého si každý může ověřit, zda jeho účtenka byla řádně zaevidována. Ve formuláři tohoto webu stačí vyplnit pouze údaje z účtenky: DIČ provozovny, datum čas a FIK kód. Po vyplnění těchto údajů se každý ihned dozví, zda účtenka byla zaevidována u Finanční správy.
Pokud zákazník účtenku neobdrží nebo pokud si ověří, že účtenka nebyla řádně zaevidována, může si stěžovat u Finanční správy. Nelze to však anonymně prostřednictvím speciálního webu.