25 dubna

Zákaznický displej v pokladním prostoru

Zákaznické displeje umístěné u pokladny zvyšují zákaznický komfort. Při účtování zboží zákazník může sledovat zobrazované ceny za jednotlivé položky i celkový součet za nákup.

Díky zákaznickému displeji má nakupující neustálý přehled o účtovaném zboží. Průběžně tak může sledovat a tím i kontrolovat správnost účtování.

Zákaznický displej může navíc sloužit k reklamě akčního zboží nebo poděkování zákazníkům za nákup.

Aby šel zákaznický displej bez problémů připojit k pokladně, je důležité dát pozor na správnou volbu rozhraní. Displeje mívají rozhraní RS-232 nebo USB. Rozhraní displeje i pokladny se musí shodovat.

Při výběru displeje je důležité si předem rozmyslet, jak velký displej pro vás bude vhodný, kolik by měl mít zobrazovaných řádků a jak velké by měly být zobrazené číslice. Určitě doporučujeme výběr displeje otočného a s dobrou stabilitou.

Neváhejte nás kontaktovat. Pomůžeme vám s výběrem a poradíme, jaký zákaznický displej by byl pro vaši pokladnu nejvhodnější.


Podobné články